Hoewel we elke dag allemaal ons beste beentje voor zetten om jouw kind de best mogelijke opvang en/of onderwijs te bieden, gaat er ook bij ons soms iets mis. Wanneer je ontevreden bent over ons handelen, kun je dit op verschillende manieren aan ons laten weten. Wij hebben hiervoor een klachtenregeling.
We vragen je om je verbeterpunt, klacht of integriteitskwestie eerst met de direct betrokkene(n) te bespreken of in gesprek te gaan met de IKC-directeur. Als het niet lukt om er samen uit te komen, dan kun je een formele schriftelijke klacht indienen bij het College van Bestuur. Je kunt de klacht mailen naar info@un1ek.nl of het digitale klachtformulier invullen. Het College van Bestuur behandelt formele klachten binnen 10 werkdagen.
Opvang
Bent u van mening dat uw klacht rondom de opvang niet naar tevredenheid is afgehandeld door het bestuur, kunt u de klacht indienen bij de landelijke Geschillencommissie Kinderopvang, waarbij UN1EK is aangesloten.
Het adres van de landelijke klachtencommissie:
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Telefoonnummer: 0900-1877
Onderwijs
Bent u van mening dat uw klacht rondom het onderwijs van uw kind niet naar tevredenheid is afgehandeld door het bestuur, kunt u de klacht voorleggen aan de Landelijke Klachtencommissie, waarbij UN1EK is aangesloten.
Het adres van GCBO Geschillencommissies Bijzonder Onderwijs:
Postadres
Postbus 394
3440 AJ Woerden
Telefoonnummer: 070-3861697
info@gcbo.nl
De Geschillencommissie Passend Onderwijs is te bereiken via info@onderwijsgeschillen.nl.
Onze klachtverslagen zijn terug te lezen op deze pagina.
februari
april
Juli
Het UN1EK Bestuursbureau is gevestigd in Vlaardingen. Op onze locatie in de Emmastraat werken de collega’s van de Klantenservice, HRM, Financiën, Facilitair & Huisvesting, Kwaliteit & Pedagogiek, Communicatie & PR, ICT, de UN1EK Academie en ons Dagelijks Bestuur. Op de pagina Bestuursbureau vind je de snelste manier om met onze medewerkers van deze afdelingen contact op te nemen. Of vul het contactformulier in, dan reageren wij zo snel mogelijk!