Ouderportaal

Ouderportaal Opvang

Eén centrale plek

Het ouderportaal biedt je één centrale plek voor het regelen van de opvang van jouw kind. Hier kun je eenvoudig je kind inschrijven voor de opvangvorm naar jouw keuze en inzien op welke dagen je kleine wordt verwacht op de opvang.

Je kunt via het ouderportaal ook extra opvang en ruildagen aanvragen of je kind afwezig melden (bijvoorbeeld bij ziekte). Via het ouderportaal kun je bovendien bestaande opvangcontracten bekijken, wijzigen en opzeggen en met één druk op de knop maandfacturen en jaaropgaven inzien en downloaden. Verder kun je berichten, foto’s en video’s van de groep waarin jouw kind zit bekijken.

Maak je gebruik van gastouderopvang? Dan werken via een eigen portaal van Groot in Klein.

Inschrijven

Als je nog geen klant bent bij UN1EK Opvang kun je je inschrijven voor het ouderportaal via het registratieformulier. Wanneer je al een account hebt voor je kind en ook opvang wilt aanvragen voor een broertje of zusje, kun je dit doen via het bestaande account op het ouderportaal. Je kunt jouw andere kind aan dit account toevoegen door te klikken op de groene knop met het pictogram van een pijltje naar beneden, rechts van jouw naam of de naam van jouw kindje. Klik vervolgens op de groene knop met een plusje erop met de tekst ‘Broertje/Zusje toevoegen’.


Ouderapp

Wil je makkelijk en snel via jouw mobiel een kind afwezig melden of een ruildag aanvragen? Dat kan met de OuderApp van Kindplanner. Deze kan gedownload worden in de App Store/PlayStore. 
 
LET OP: Wijzigingen en opzeggingen of het goedkeuren van een contract is niet mogelijk via deze OuderApp. Dit kan alleen via het ouderportaal op uw computer.

Wil je meer uitleg over de Kindplanner Ouderapp? Klik dan hier voor de handleiding.

Ouderportaal

Hoe kan ik inloggen in het ouderportaal?

Inloggen gaat in Kindplanner via de website van UN1EK, dit kan door te klikken op de button van het ouderportaal. De inloggegevens bestaan uit een inlog ID en een wachtwoord. Het inlog ID is je eigen maildres die in onze administratie bekend is en het wachtwoord is zelfgekozen.

Mijn mailadres is niet bekend bij UN1EK. Wat kan ik doen?

  1. Via de pedegogisch medewerker van de locatie waar je kind is geplaatst kan het maildres worden toegevoegd bij de plaatsingsgegevens in Kindplanner.
  2. Je kunt ook een e-mail sturen aan plaatsing@un1ek.nl  met het verzoek om het maildres toe te voegen. Hierbij moet de naam en geboortedatum van het kind dat geplaatst is bij UN1EK vermeld worden.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat kan ik doen?

In het ouderportaal kan de gebruikersnaam (mailadres) ingevuld worden, daarna kan je drukken op de button 'wachtwoord vergeten'. Je ontvangt dan een e-mail waarmee het wachtwoord opnieuws ingesteld kan worden.

Waar vind ik de handleiding van het ouderportaal?

Lees de handleiding van het ouderportaal van Kindplanner.

  • Direct inschrijven
  • Plannen
  • Ziek of afwezig melden
  • Contract inkijken / downloaden
  • Ruilen aanvragen
  • Financiële overzichten
Schrijf je hier in

Kijk hier voor de uitgebreide handleiding

Bekijk handleiding

Contact

Neem contact met ons op!


Het UN1EK servicebureau is gevestigd in Vlaardingen. Op onze locatie in de Emmastraat werken de collega’s van het bestuur, de klantenservice en de afdelingen P&O, financiën, facilities, kwaliteit en communicatie. Op de pagina Servicebureau vind je de snelste manier om met onze medewerkers van deze afdelingen contact op te nemen. Of vul het contactformulier in, dan reageren wij zo snel mogelijk!


Neem contact op!