Klantenservice

Heeft u vragen over inschrijving, plaatsing, opvangpakketten en kosten, facturen of het ouderportaal? Dan hopen wij u hier zoveel mogelijk te kunnen helpen.

Inschrijven
Plaatsing
Opvangpakketten & Kosten
Facturen
Ouderportaal
Contact Klantenservice


Inschrijven

 

Kinderopvang

Wilt u uw kind inschrijven voor de kinderopvang bij één van onze locaties? Vult u dan het registratieformulier volledig in. U hoeft dit maar eenmalig (als gezin) te doen. Wilt u (later) meer kinderen inschrijven, kunt u deze eenvoudig toevoegen in het Ouderportaal.
Klik hier voor het inschrijven voor Opvang.


Basisschool

Wilt u uw kind inschrijven voor de basisschool, vraagt u dan rondleiding(en) aan bij de locatie(s) van uw keuze. Onze collega’s kunnen u alles vertellen over de visie, aanpak en missie van hun school. Aansluitend aan de rondleiding kunnen wij uw kind inschrijven. U vindt op de sites van de locaties de gegevens terug die u hiervoor mee moet nemen.
Klik hier voor het inschrijven voor de basisschool.



Plaatsing Opvang


Allereerst zijn wij natuurlijk trots dat u uw kind heeft ingeschreven bij één van de locaties van UN1EK. Zodra wij uw inschrijfformulier hebben ontvangen, maken wij de inschrijving gereed en plaatsen wij uw kind op de wachtlijst van de opvang en de locatie van uw keuze. Per email krijgt u hiervan een bevestiging.

Wachtlijsten

De periode dat u op de wachtlijst staat, verschilt per locatie. Zodra er een plaats vrij is krijgt u hierover via de mail bericht en kunt u dit terugvinden in het Ouderportaal. 

Heeft u vragen over de plaatsing, bijvoorbeeld over de voorkeurscriteria, kijkt u dan bij onze Veelgestelde Vragen – Inschrijven & Wachtlijst.



Opvangpakketten & Kosten

 

UN1EK biedt ontwikkelingsgerichte en flexibele kinderopvang voor kinderen van 0 tot 13 jaar. Of het nu gaat om voor-, tussen- of buitenschoolse opvang, hele dagopvang of vakantieopvang, u kunt bij de locaties van UN1EK terecht. Wij hebben hiervoor verschillende pakketten.

Klik hier voor alle informatie over de opvangpakketten en bijbehorende kosten.

Wilt u een indicatieve berekening maken van uw maandelijkse netto kosten voor hele dagopvang of peuteropvang bij UN1EK? Klik dan hier voor de Kostencalculator.

In onze brochure Tarieven & Opvangpakketten 2019 vindt u op pagina 15 en 16 voorbeelden van berekeningen voor de hele dagopvang en de buitenschoolse opvang.

Meer informatie vindt u ook op de site van de belastingdienst

 


Facturen 

 

Heeft u een opvangpakket afgenomen, dan ontvangt u maandelijks een factuur voor de opvang van uw kind. 

Wij verzoeken u ervoor te zorgen dat dit bedrag binnen 14 dagen na de factuurdatum is overgemaakt op IBAN nummer NL04 RABO039.56.92.180 t.n.v. UN1EK Kinderopvang B.V. onder vermelding van uw debiteurnummer en factuurnummer.  

Heeft u vragen over de kosten en facturen, bijv. waarom u ook in een vakantieperiode een factuur krijgt of hoe u de jaaropgave kunt inzien, kijkt u dan bij onze Veelgestelde Vragen – Kosten/Facturen.

Heeft u vragen over de inhoud van uw factuur, dan kunt u een email sturen naar plaatsing@un1ek.nl onder vermelding van uw debiteurnummer.

Heeft u een vraag over de betaling zelf, neemt u dan contact op met de afdeling debiteuren, debiteuren@un1ek.nl of 010 – 4355611 (optie 2).



Ouderportaal 

Zodra u zich heeft ingeschreven ontvangt u de inloggegevens voor het Ouderportaal. Hier vindt u alle informatie over uw kind. Belangrijk is om te zorgen dat alle informatie volledig is en om bijvoorbeeld te checken of het BSN nummer, de huisarts en het noodnummer goed is ingevuld.
Heeft u vragen over het Ouderportaal? Kijkt u dan bij onze Veelgestelde Vragen – Ouderportaal.

Wilt u makkelijk en snel via uw mobiel uw kind afwezig melden of een ruildag aanvragen? Dat kan met de OuderApp van Kindplanner. Deze kunt u downloaden in de App Store/PlayStore. De OuderApp biedt veel gebruiksgemak, zoals:

  • Inloggen met Touch of FaceID
  • Berichten ontvangen en sturen
  • Keuze voor Push notificaties en/of mailbericht vanuit de groep van uw kind
  • Tijdlijn, planning en media bekijken
  • Facturen en contracten inzien (let op, niet wijzigen of opzeggen)
  • Gemakkelijk de afwezigheid doorgeven van 1 of meerdere kinderen tegelijk
  • Snel een ruildag of incidentele dag aanvragen

 
LET OP: 
Wijzigingen en opzeggingen of het goedkeuren van een contract is niet mogelijk via deze OuderApp. Dit kan alleen via het ouderportaal op uw computer.


Handleiding


Wilt u uitgebreide uitleg over het Ouderportaal? Klik dan hier voor de handleiding van Kindplanner.

Wilt u meer uitleg over de Kindplanner Ouderapp, klik dan op onderstaande afbeelding.


Opvang aanvragen of wijzigen


Eén van de dingen die u kunt regelen in het Ouderportaal is het aanvragen of wijzigen van opvang. In onze Veelgestelde Vragen vindt u allerlei uitleg hierover. Wilt u een opvangdag ruilen, klik dan hier voor uitleg hierover.

Ook vindt u hier een uitgebreid stappenplan voor het aanvragen van Vakantieopvang, voor onze leuke vakantieprogramma’s.

 

 

Contact Klantenservice

 

Bij onze Klantenservice staan Angela, Marja, Anja, Patrick en Melanie voor u klaar om uw vragen te beantwoorden.

Veelgestelde vragen

Wij hebben zoveel mogelijk onderwerpen voor u verzameld in ons overzicht van Veelgestelde Vragen. Heeft u een vraag over het regelen van opvang, het inloggen in het ouderportaal of het inschrijven van uw kind? Hier vindt u antwoorden op al uw vragen!

Afwezigheid, extra (incidentele) opvang en ruilen
Inloggen ouderportaal
Inschrijven en wachtlijst
Kosten/Facturen
Opvang wijzigen, uitbreiden of (gedeeltelijk) opzeggen
Tussenschoolse opvang
Vakantieopvang

 

Bereikbaarheid

Heeft u alsnog een vraag, stuurt u ons dan een email via plaatsing@un1ek.nl. Wij antwoorden u dan zo snel mogelijk! Wij zijn tijdens werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 13:00 uur op telefoonnummer 010-4355611 (keuze 1). 

 

Share Button